dinsdag 19 april 2022

Ken jij de Rota Vicentina? Lieve weet er binnenkort alles van!

Lieve vertrekt op 30 april 2022 voor een staptocht langs de westkust van Portugal. 

Hieronder kan je meer lezen over deze mooie sportieve uitdaging! 

Ik ga een stukje van de 'Rota Vincentina' stappen. We volgen 'Het Visserspad' dat loopt langs de Atlantische kust van Zuid-West Portugal. Een pad dat de vissers gebruikten om aan hun perfecte visplek te geraken. De toch zal gaan doorheen duinen, baaien met zandstranden, rotspartijen, kliffen en kleine eilandjes onderweg. 

Voor mij een uitdaging: derde keer, goeie keer! 

Compostella, twee jaar na elkaar geannuleerd, dus ... eindelijk nog eens op weg in het voetspoor van zovele tochten waarbij Willy en ik op weg gingen en er erg van genoten! 

Hopelijk steekt Covid deze keer geen stokken in de wielen 😆

Zo dat was mijn sportieve uitdaging voor binnenkort ... EN ... als alles goed verloopt met mijn voeten en benen dan herbegin ik met lopen in de meimaand, een tweede sportieve uitdaging😊

SVS wenst Lieve een fijne, sportieve wandeltocht! Benieuwd alvast naar foto's en verslag!