maandag 12 december 2011

Foulées Hivernales

Hier een verslagje van 1 van onze lopers zelf:

Zonder verwachtingen vertrokken we zondagochtend 11 december naar het zoniënwoud, deze keer voor een 11km wedstrijd. Nog niet goed wakker arriveerden we tijdig met als voordeel dat we ons een uitgebreide opwarming konden permitteren. Even bibberen in blote armen aan de start en weg zijn we. De eerste 2 km rustig aan, de benen zaten goed. Voor Gunther schoot het tempo al snel de hoogte in. Samen met Kathleen Steenhout liep hij op fysieke en mentale kracht een zeer scherpe tijd: 44'39" Een prachtprestatie! Voor mij ging de opbouw geleidelijker, na 2 km het tempo opdrijven maar blijven genieten, na 6 km voelde ik me super fit, nog wat versnellen dus, hartslag bleef goed onder controle zodat ik de laatste kilometer nog reserve had. Met voldoening eindigde ik op 55' 26", een mooie verbetering. Tevreden starten we aan onze marahonvoorbereiding van Utrecht, we gaan ervoor! Met dank aan onze medelopers Wisken, Lieven en Tijl voor het leuke gezelschap tijdens deze zalige wedstrijd en aan onze Jean voor de prima sportieve begeleiding.

Gunther en Lisbeth