vrijdag 22 augustus 2014

Dwars door Mariakerke-Raversijde 8 augustus 2014 & 10 miles Sirenejogging Middelkerke 17 augustus 2014


Vorige week namen we deel in Raversijde.
Danny en Klaas liepen 10,500 km. Klaas werd 5de in 35.59 min. Danny had 41.01 min.
De vrouwen liepen 7 km. Mijn tijd was 31.40 min. Ik was 4de in cat.

Vandaag liepen we de 10 miles van Middelkerke. Straffe kost ! Windkracht 5 en door de duinen, zelfs 2x een twintigtal trappen op.  Danny liep 1.04 u. En ik 1.15 u. (Op mijn gps was het 300 m minder ver)
In totaal was ik 8ste vrouw. Helaas liep het fout met de uitslag. Normaal was er podium voorzien per leeftijdscategorie van 5 jaar.
Een slimmerd is na de wedstrijd met de emmer met chips terug over de mat gestapt... Alles in het honderd dus. Dus hebben ze maar de eerste 10 vrouwen en mannen op het podium geroepen.
Ze gaan ons de uitslag en onze geldprijs later opsturen... Jammer.


Op dinsdag 26 augustus verschijnen we normaal terug op training.
Ondertussen volgen we het schema hier hé ...

Vele winderige groetjes vanuit Middelkerke !


Karine en Danny