woensdag 27 april 2022

City Light Run & Ten Miles

Op vrijdag 22 april '22 vond de vierde editie plaats van de City Light Run in Aalst. Twee SVS-leden, Kristien en Joris namen deel. Hieronder vinden jullie het nodige bewijsmateriaal. 


We weten dat coureurs straffe atleten zijn en voor een wedstrijd op woensdag zoals de Waalse Pijl gevolgd door op zondag Luik Bastenaken Luik hun hand niet omdraaien. Wel dan kennen ze onze Kristien nog niet! Vrijdag werkte ze de 10km van de City Light Run af en zondag stond ze al aan de start van de 10 Miles van Antwerpen. Hieronder kunnen jullie haar verslag lezen: 

Een zonnige dag in april, de dag van de 10 miles Antwerp!

Eindelijk had ik nog wat zware benen, de City Light Run zat precies nog wat in mijn lijf. Dit was zeer leuk geweest, echt fun! Toch echt niet te onderschatten met de trappen op en af in de gebouwen. Proficiat aan de organisatoren!

Aan de start van de 10 miles in Antwerpen was er een massa volk. Ik wist me meer naar voren te wringen zodat ik de vlag van 1u30 kon volgen. Maar al snel na de start liep ik er toch voorbij, mijn doel was 1u25. Het ging heel goed, geen last meer in de benen. Top! 

Dankzij de vele supporters, muzikanten, danseresjes, gejuich gingen de kilometers rap vooruit! 

De laatste tunnel was wel zéér lang! Nadien nog 'klimmen' richting finish... een sprintje zat er niet meer in. Ik kon toch een goede tijd neerzetten van 1u28 en ben 'neig' content. De organisatie was uitmuntend! Toppers, die van Golazo!

Sportieve groetjes en veel dank aan Joris voor het bijhouden van de rugzak en de morele steun 😍 

Kristien