zaterdag 28 april 2012

Vereeuwigen

Beste leden,

Morgen verwachten we onze helden van de marathon en de 10miles op de training zoals besproken in de mail.

Graag zeker ook onze hevigste, meest enthousiaste en o zo belangrijke supporters op post morgen. Zonder hen zouden de neergezette prestaties immers niet zo zoet smaken.

Als afsluiter hadden we toch ook de beleving van Lieve en Willy op de 10 Miles van Antwerpen op het blog geplaatst:

"Dag Jan,
Nog even wat info over onze 10 miles.
Het geheel hebben we goed afgewerkt.  Het lopen, zowel voor Willy als voor mij verliep zonder dipjes.
De eerste 9 km bleef ik met Willy samen. Dat ging heel goed voor ons beiden.
Nadien versnelde ik..en kwam ik op wedstrijdtempo tot de laatste bergop in de tunnel.
Hierover ben ik heel tevreden omdat ik voelde dat dit mij goed lukte, resultaat van de interval en de trainingen met versnellingen.
Nog eens bedankt ervoor !!!
Het is ook fijn te zien dat we merkelijk beter liepen dan 2 jaar geleden ; ik liep 1.44u en Willy 1.50.31u..
We zijn zoals de wijn…beter worden met ouder worden.. (een goeie Bordaux dan wel )
Zonder de trainingen zou ons dat niet meer lukken, op deze manier.
Gisteravond eindigden we onze fijne dag met een goed warm bad en een lekker ijsje..meer dat moet zijn hé !!
Tot morgen dan,
Groetjes,
Lieve en Willy"