dinsdag 14 mei 2013

Wat als je eens iets anders wil?

Dan zet je je wekker extra vroeg, spreekt af met enkele vrienden, bindt de loopschoenen aan en ga op pad.

Dit is wat enkele leden dit weekend deden.


"Dauwloop.

Het begon als een grapje: vorige vrijdag zou er om 9.30u ’s morgens gelopen worden en sommigen durfden dit een dauwloop noemen. Ik daagde hen uit om eens om 6u te lopen (mijn favoriete uur). Wat bleek Lies, Stefaan, Nadine en Kristien waren onmiddellijk akkoord (Willy en Lieve ook maar ze hadden familieplannen)!! Ik was echt super blij verrast!

Ik moest echter één toegeving doen: om 6.30u lopen ipv om 6u.

Dus deze ochtend stonden we allen fris en monter aan het vertrouwde poortje. Ja Jean, we hebben zelfs opgewarmd (met dank aan Lies)!! De eekhoorns dartelden rond, vogeltjes floten , de zon was van de partij… het leven kan mooi zijn nietwaar?

We hebben er van genoten! Ook mijn loopgezellen. Wat was hun commentaar achteraf: ja, we hadden toch vroeger moeten lopen!!!

Het was unaniem: voor herhaling vatbaar!

Heb je ook zin gekregen om ’s morgens vroeg te lopen, laat het zeker weten! Wij zijn zeker van de partij! Tip: eens met de club met achteraf picknick?

Groetjes van de vroege vogel

Greet"

Er is inderdaad niets beter dan een verkwikkende ochtendloop. Verder delen we graag de foto's van onze succesvolle Ekiden te Evergem.

(Klik op de foto om naar album te gaan)

20130501 Ekiden Evergem

Er zijn ook nog 2 foto's van onze podiumrunners: