dinsdag 27 maart 2012

Vrijdag 20 april 2012

Beste atleten,

Gelieve in jullie agenda alvast de datum van vrijdag 20 april te noteren. De uitnodiging voor ons clubsamenkomst vinden jullie allemaal in jullie mailbox. Gelieve tijdig te laten weten of jullie aanwezig zullen zijn.

Er is ook loopnieuws van Wisken:

" Lieve vrienden,

Dit weekend heb ik mijn marathon in Barcelona gelopen. Ik ben zeer tevreden met mijn resultaat en heb er enorm van genoten.

Ik wens vooral langs dit blog jullie allemaal bedanken voor de vele hartverwarmende sms-jes, de motiverende woorden en al die kaarsen die jullie doen branden hebben. Dat heeft immens veel deugd gedaan en geeft een rustgevend gevoel.

Het was een fantastische ervaring de marathon te kunnen lopen in de prachtige stad Barcelona. De organisatie was ongelooflijk goed. De sfeer was even warm als de vele mensen die maar bleven schreeuwen 'Benga benga benga...'. Wie een uitgebreid verslag wil, kan dit hier.

Ook een dikke merci aan de coach en de trainer. Een dergelijke vooruitgang kan niet zonder goede begeleiding en op maat gemaakte schema's. Bedankt voor al jullie werk dat jullie hierin gestoken hebben! Coach, Trainer, mijn volgende zal er eentje zijn zonder die 4.

Dikke merci iedereen, jullie zijn allemaal opperbeste lieve smurfen!

Wisken"