dinsdag 20 september 2011

Countdown Leiemarathon

Wat vliegen de weken nogal hé?! Hebben jullie het al gemerkt aan de rechterzijde? De Leiemarathon komt nu wel echt dichtbij voor Lis en Pia. Spannend hé!

Lis was zondag heel relaxed. Dit is haar 2e marathon. Haar debuut maakte ze vorig jaar op de In Flanders Fields. Ze deed het in 3u 54min 55sec. Van een debuut gesproken. Ze liep hem heel gecontroleerd en rustig. Natuurlijk zijn er binnen de club veel speculaties over haar nieuwe eindtijd. Wat had je anders verwacht. Zelf is ze daar minder mee bezig.

Bij Pia konden we het visueel nog niet vaststellen. Zij traint vooral in haar woonomgeving. Volgens de laatste berichtgeving kampt ze wel met wat zenuwen. Ze omschrijft het als 'een angst voor het onbekende. Het aantal kilometers lijken mij op dit ogenblik een ondoenbare afstand.'

Dit is een hele mooie omschrijving over hoe men naar zijn eerste marathon toeleeft. Men begint met volle moed aan de trainingen, werkt deze heel nauwkeurig af. Het gaat goed. En dan komt die datum wel heel dicht bij. Plots overvallen al die vragen je: 'Mijn god, waar ben ik aan begonnen? Ga ik dat wel kunnen? Ben ik er wel echt klaar voor?' etc.

Maar Pia, je bent er klaar voor. Het is zoals je zegt, je hebt al veel kilometers overwonnen, ook deze zal je overwinnen. En trouwens, we zullen er zijn om je te steunen.
Verder aan alle leden:

* er zijn wat wijzigingen in de wedstrijdkalender. Check it out!
* de bestelronde loopt zondag af. Passen kan op de training van 20/09 bij Wisken.
* wie er nog documenten wil afgeven, laatste kans eveneens op de training van 20/09 bij Wisken.